Vernisaj Am crescut la bloc – 18 octombrie 2015

Cu/ With: Alina Andrei și George Roșu

ora 18.00 Gazdă: Amalia

rezervare aici

RO: Scara mea are 4 etaje, 64 de trepte şi 20 de apartamente. Trăiesc aici de când mă ştiu şi totuşi nu-mi cunosc toţi vecinii pe nume. Tot ce ştiu sunt bucăţi ca dintr-un puzzle. Ştiu ce tablouri sunt pe scară, ce plante, ce câini au vecinii de la parter şi cea de la etajul 2. Am amintiri cu foşti vecini: unul a făcut puşcărie, o femeie a fost călcată de autobuz, iar cei de vârsta mea au plecat din bloc şi din ţară.

Prin fotografii am recreat un posibil jurnal al Scării C.  Evident, unul subiectiv, pe care o să-l iau cu mine atunci când o să mă mut.

Alina Andrei

Am crescut la bloc. Cu desene văzute la televizorul alb negru, apoi color. La video, când mergeam cu alţi copii la vecinii care au plecat apoi în Germania. Ne uitam la Bugs Bunny şi la altele vechi, de Disney. După ce am crescut, mi-am desenat (şi) vecinii. Poveştile pe care le ştiu despre ei, şi pe mine, privind de sus, de la ultimul etaj, sau de jos, din faţa blocului. Atenţie, bârfe!

George Roşu


EN: My staircase has 4 floors, 64 stairs and 20 apartments. I live here since forever and yet I do not know all my neighbors by name. All I know are pieces like a puzzle. I know what paintings are on the staircase, what plants, what dogs the ground-floor neighbors have and that from the second floor. I have memories with ex-neighbors: one went to prison, a woman got hit by a bus and those of my age left the staircase and the country.

Through photographs I have recreated a possible diary of the C staircase. Obviously, a subjective one, which I take with me every time I move.

Alina Andrei

I grew at the staircase. With the black and white cartoons I saw at the TV, then the color ones. At the video-player, when I went with other neighbors’ children that had then left in Germany. We were watching Bugs Bunny and other old ones, Disney ones. After I grew, I drew (also) my neighbors. The stories that I know about them, I drew myself, watching from upstairs, from the last floor, down, in front of the staircase. Watch out, gossips!

George Roşu

Proiect cultural co-finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional. Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitea beneficiarului finanțării.
Proiect cultural finanțat în cadrul Programului cultural „Ești București”.
About HomeFest 2017

Festival de cultură domestică

2 comments

  1. Andrei

    Unde va avea loc vernisajul?

    Like

    • cum se cuvine unei asemenea expozitii, o sa fie pe o scara de bloc! anuntam in curand cum se fac rezervarile pentru fiecare eveniment si toti cei inscrisi primesc pe mail adresa exacta, numarul de telefon al gazdei si cum se ajunge. momentan, ca indiciu: autobuzul 178 🙂

      Like

Leave a Reply

